niedziela, 13 stycznia 2013

Ulubieńcy z Alterry.

Testowałam wiele produktów z Alttery, ale mam kilku swoich ulubieńców do których zawsze wracam:


Uważam że są to fajne produkty w przystępnych cenach. Testowałam też kilka produktów z Alverde i nie ukrywam że niektóre mnie oczarowały (odżywka i szampon z amarantusem, olejek antycellulitowy, krem do zmywania makijażu z nagietkiem, masło do ciała z olejkiem makadmia. No ale nie mam na co dzień dostępu do DM więc muszę sie zadowolić Alterra :D

Krem do mycia twarzy z dziką różą, zmywa każdy makijaż i bardzo dobrze oczyszcza skórę. Zaraz po OCM, mój ulubiony sposób na demakijaż.
Skład: Aqua, Coco Glucoside, Glycerin, Alcohol*, Glycine Soja Oil*, Olea Europaea Oil*, Xanthan Gum, Caprylic/Capric Triglyceride, Rosa Canina Oil*, Vitis Vinifera Oil, Rosa Canina Fruit Extract*, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cetearyl Sulfate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Limonene**, Citronellol**, Linallol**, Citral**.
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych.
**naturalne olejki eteryczne.


Szampon Makadmia i Figa, regenerujący. Najlepszy jak dla mnie z szamponów z Alterry. Mam suche włosy i szmapony bez sylikonów mi je plączą, ten nie. Więc jest zawsze u mnie na półce. Duży w plus za niską cene. Korci mnie jeszcze żeby wypróbować ten z kofeiną.
Skład: Aqua, Sodium Coco - Sulfate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Mel*, Hydoxpropyltrimonium Chloride, Alcohol*, Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Macadamia Ternifolia Extract*, Brassica Oleracea Seed Oil*, Ficus Carica Extract*, Simmondsia Chinensis Oil *, Parfum**, Citral**, Benzyl Salicylate**, Linalool, Limonene**, Geraniol**.
* Surowce pochodzące z uprawy kontrolowanej biologicznie.
** Naturalne olejki eteryczne.


Maska Granat i Aloes, to samo co w przypadku szamponu, włosy są po niej gładkie i miekkie, pomimo tego że nie zawiera sylikonów. Trochę mi zapach przeszkadza, no ale za taką cenę i działanie, warto przetrzymać.
Skład: Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil 
Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,
* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne

Woda Toaletowa Secret Garden, latem zawsze używałam tej limonkowej. Teraz zachwyciła mnie ta. Ma bliżej nieokreślony zapach... jakiś taki cynamonowy. Cudny. :) Nie jest może zbyt trwały, jednak na szaliku czuję go następnego dnia wiec nie jest źle :D
Skład: Alcohol, Aqua, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citral, Eugenol, Benzyl Salicytate, Benzyl Alcohol, Benzyl Cinnamate, Cinnamal.




Masło do ciała Kakao i winogrono. Nie mam aktualnie go w domu ale napewno do niego wrócę.
Bardzo ładnie pachnie, dobrze nawilża, ma dobry skład. Czego chcieć więcej??
Skład: Aqua, Alcohol, Glycine Soja Oil, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Helianthus Annus Seed Oil, Glyceryl Stereate Citrate, Myristyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Vitis Vinifera Seed Oil, Tocopherol, Theobroma Cacao Seed Butter, Mangifera Indica Seed Butter, Xantan Gum, P-Anisic Acid, Parfum, Sodium Hydroxide, Helianthus Annus Seed Oil.



Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. masła do ciała z alterry nie widziałam w rossie :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam maskę z granatów. Jest po prostu rewelacyjna! Muszę przetestować szampon z figą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masełko ma piękny zapach, ale efekty mnie nie zadowalają, miałam lepsze, choć fakt- droższe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowłaśnie, tutaj cena odgrywa kluczową role :D Zresztą u mnie w takim tempie schodzą palsamy że smaruję sie wszystkim co ma dobry skład i w miare przystepna cene/

      Usuń
  4. o tym kremie do mycia twarzy już gdzieś czytałam, też pozytywną opinie :) więc muszę przemyśleć zakup :) co do szamponów mnie nie zachwyciły niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z twoich ulubieńców miałam okazje używać tylko żelu do mycia twarzy z dzikiej róży. Reszty jeszcze nie testowałam ale ceny mają atrakcyjne więc pewnie się na coś skusze:) Ciekawi mnie ta woda. Msze się jej przyjrzeć jak będę w Rossmannie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Maski z granatem nie miałam, ale odżywki używam i jest bardzo dobra, polecam;) Z Alterry pasuje mi też bardzo olejek z papają, ale jeszcze wielu ich produktów nie próbowałam. Na pewno balsamy do ciała mi średnio podchodzą,nie za dobrze się wchłaniają...;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię maskę do włosów z Alterry! Zużywam już trzecie opakowanie i lada moment zakupię kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń