poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Alverde vs. Alterra cz.1

Pomimo że o kulce z Alterry jest wiele negatywnych opinni, u mnie na codzień ona sie sprawdza. Nie używam jej tylko jak idę biegać albo wiem że będe cały dzień bardzo aktywna i mam dużo spraw.
Kupiłam też kulkę z Alverde, która jak dla mnie jest bardzo podobna do tej z Alterry.
Alterra Deo-Balsam Melisa lekarska i szałwia


Skład: Aqua, Alcohol*, Celulose, Glyceryl Caprylate, Zinc Ricinoleate, Glycerin, Xanthan Gum, Zinc Oxide, Hydrogenated Palm Glycerides, Melissa Officinalis Distillate*, Salvia Officinalis Water*, Hamamelis Virginiana Distillate*, Equisetum Arvense Leaf Extract*, Simmondsia Chinensis Oil*, Hydrogenated Lecithin, Parfum**, Citral**, Geraniol**, Citronellol**, Benzyl Benzoate**, Limonene**, Linalool**.

* surowce pochodzące z uprawy kontrolowanej biologicznie
** z naturalnych olejków eterycznych


Certyfikaty :BDIH Kontrollierte Natur - Kosmetik, Vegan, ÖKO-TEST.

Moja opinnia: skuteczny, jednak wiem że nie dla wszystkich. Słyszałam żę u niektórych tak jakby wzmagał pocenie. Bardzo lubię jego zapach, ziołowy i delikatyny, jednak nie utrzymuję sie zbyt długo. Bardzo fajny skład i duży plus za certyfikaty.

Alverde Deobalsam Meersalz



Skład: Aqua, Aloe Barbadensis Gel*, Zinc Oxide, Cellulose, Glyceryl Caprylate, Glycerin, Silica, Maris Sal, Zinc Ricinoleate, Hydrolyzed Pearl Extract, Hydrogenated Palm Glycerides, Xanthan Gum, Hydrated Silica, Zinc PCA, Magnesium Sulfate, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Lecithin, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Benzyl Salicylate**, Citronellol**.

Certyfikaty: nie posiada certyfikatu Vegan ponieważ ma w swoim składzie wyciąg z perły, OKO-TEST

Moja opinnia: praktycznie nie widzę różnicy między nim a Alterra, jednak wydaję mi się ze po goleniu/depilacji on jednak bardziej "podrażnia"

Ogólnie przy używaniu obu kulek nie ma różnicy, zapach Alterry jest bardziej intesyny i "cytrusowy", jednak ona jest delikatniejsza od Alverde. Myśle że jeżeli miałabym wybór wybrałam bym Alterre. Wiem że skałd ich jest trochę inny, i mają różne składniki aktywne. Jednak jeżeli z kolei miałabym wybrać kulkę mineralną był by to Crystal.

Pozdrawiam.


6 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem tego z Alterry, ale ostatecznie kupiłam z Iwostinu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna jest też Alterra z atomizerem, u mnie sprawdza się w 100% nawet w czasie upałów, na lato lepsza nawet niż ałun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją miałam, i była ok. Miałam ją zima nie wiem jak latem by się sprawdział.

      Usuń
  3. nie miałam ani tego ani tego ale może sobie sprawię tą alterrę:) i sama sprawdzę co to :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie prezentuję się, ale jeszcze nie stosowałam.
    Super blog, dziękuję za zaproszenie :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń