niedziela, 6 maja 2012

Yes to Carrots...

Z tą firmą pierwszy raz miałam kontakt jakies 3 lata temu, kiedy byłam w Izraelu. Wtedy zaopatrzyłam się w dużą ilość tych kosmetyków, między innymi odżywek, szamponów i maseł do ciała. Kupiłam ich dużo ze względu na niską cenę i deklarację że nie zawierają szkodliwych składników np. parabenów. Kilka miesięcy po powrocie do Polski zobaczyłam je na półce w Sephora, jednak jak zwykle ceny nie były zachęcające. No ale od czego są wyprzedarze?  Tak więc podczas zimowych kupiłam zestaw ogórkowy do twarzy i pomidorowe masło do ciała.
Ten zestaw już kiedys miałam więc kupiłam w  ciemno, ponieważ w moim przypadku idealnie sprawdza się w upalne dni. Krem do twarzy jest lekki i nietłuszcący, a żel pod oczy włożony do lodówki doskonale zmniejsza opuchnięcia. Seria ta jest idealna dla młodych osób z tłustą cerą.
Masło wcześniej miałam marchewkowe, ale myślę że pomidorowe też będzie fajne. Jego konsystencja jest gęsta i łatwa w aplikacji. Zapach absolutnie jest nie-pomidorowy, jednak nie jestem w stanie go bliżej określić. W każdym razie jest przyjemny :)

W składzie ma organiczne pomidory, arbuza i minerały z morza martwego, które mają dobroczynne działanie.

Z ciekawości weszłam na ich stronę internetową Yes to Carrots, i ceny są chyba podobne do tych w Spehorze.Ja kupowałam szampony po 3-4 dolary, jednak może kilka lat temu były tańsze, albo poprostu w Izraelu są tańsze, tak jak Korres w Grecji.
Kosmetyki są bardzo fajne i przyjemne w użyciu. Warto na nie polować na promocjach w Sephorze. Ja w tym roku na wakacje może pojadę do Sharm el Sheikh, a z tamtąd bardzo łatwo wybrać się na wycieczke do Izraela, nad Morze Martwe.
Macie jakieś doświadczenia z tą marką?


4 komentarze:

  1. Wow, przeważnie to owoce są przerabiane na wszystkie strony w kierunku 'smakowitych' kosmetyków, ale warzywa przecież też są super :D Mamuuusiu, u Ciebie jak zwykle coś nowego, co bym chciała już, teraz, zaraz! ;)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten zestaw ogórkowy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ogórkowy żel pod oczy, i szampon marchewkowy. Nie działają jakoś spektakularnie ale są ok., zwłaszcza szampon dobrze oczyszcza włosy. Ale masełko z chęcią bym wypróbowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam szamponu pomidorowego, całkiem fajny, tylko teraz chyba zmienili składy na niekorzyść (jakieś pół roku temu)

    OdpowiedzUsuń