środa, 9 maja 2012

Woda kokosowa

Na wodę kokosową natknełam się jakiś czas temu w eko sklepie. Coś kiedyś o niej słyszłam więc po przeczytaniu etykietki postanowiłam kupić. Smak mnie trochę zaskoczył, bo myśłałm że będzie bardzie "kokosowy". Jest natomiast lekko kwaśny. Producent deklaruję że jest to naturalny izotonik który zawiera wszystkie niezbędne sole mineralne.

Woda kokosowa jest niskokaloryczna i podobno ma działać przeciwstarzeniowo.


Mi odpowiada jej smak, jednak wiem że nie wszytskim smakuje. Piję ją zazwyczaj po bieganiu, albo w upalne dni.

Próbowałyście kiedyś?

5 komentarzy:

  1. NIgdy nie próbowałam. MIeszkam w małym mieście i jełsi chodzi o eko sklepy jest u nas kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ciekawa woda :) ile kosztuje?

    __
    http://ellysska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, muszę się wybrać na zakupy do jakiegoś eko sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że to głupie, ale weszłam tu bo mi się skojarzyło z "koko koko euro spoko" :D

    Nie próbowałam tej wody, ale miałam okazję spróbować "sok" z kokosa sprzedawanego na ulicy podczas wakacji - dziwny, ale ok. Skoro ludzie w tropikach takie cuda piją to powinien dobrze nawadniać.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię to! swoją zamawiam na Bogutyn Młyn. piłam już bananową i ananasową z acerolą. Bananowa dla mnie zdecydowanie lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń