piątek, 30 marca 2012

Tag:Muszę to mieć.

Zasady:

Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.

Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów.

Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.

Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.

Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.

Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

Za zaproszenie dziękuje autorce bloga  Natura z LIMONKĄ

Ostatnio odkryłam parę nowości które bardzo chciałabym mieć, jednak moja duża zawartość kosmetyczki, sparwia że muszą one poczekać w kolejce :)

1. krem z Gaia Creams "Koktaj Warzywny " Przeczytałam o tym kremie nablogu ZielonyKoszyczek.
                                 
Zdjecie pożyczone ze strony Gaia Creams.
Zachwycił mnie przedewszytskim skład tego kremu, brak sztucznych dodatków: SUROWE, NIERAFINOWANE, ORGANICZNE MASŁO SHEA ,ORGANICZNY, ZIMNOTŁOCZONY OLEJ Z NASION DYNII ,ORGANICZNY, ZIMNOTŁOCZONY OLEJ JOJOBA
ORGANICZNY, ZIMNOTŁOCZONY, NIERAFINOWANY OLEJ Z MARCHWI
ORGANICZNY, ZIMNOTŁOCZONY, NIERAFINOWANY OLEJ Z WIESIOŁKA DWULETNIEGO.

Cudo ;)

2.Olejek Monoi.
Zdjęcie z Shea.pl.
Polinezyjski olejek do włosów i ciała. Produkowany według ścisłej receptury. Ma podobno doskonałe właściwości nawilżające i wspaniały zapach. Narazie mam kilka olejków, ale ciągle mam ochotę próbować nowości.

3. Krem do twarzy Fridge by yDe Coconut
Zdjęcie ze strony Fridge by yDe.
Nawilżający krem do cery wrażliwej z olejkiem kokosowym.
Jestem wielką fanka oleju kokosowego, zarówno w pielęgnacji ciała jak i w kuchni. Zachwycił mnie również naturalny sklad tego kremu i polityka firmy. :)

4.Naturalny olejek brązujący do ciała z marchewką
Zdjęcie z Helfy.pl.
 Z racji tego że  staram sie nie opalać i używam bardzo dużych filtrów ,a zbliża się sezon wiosenno-letni, szukam czegoś naturalnego do brązowienia skóry. Słyszałam również że sam macerta z marchewki jest dobry, jednak trochę boje się pomarańczowych plam.

Zachęcił mnie opis :"Organiczny olejek ORGANICUM powoduje naturalne brązowienie skóry. Doskonały również po opalaniu- zmiękcza skórę i pomaga utrzymać naturalną opaleniznę. Posiada silne właściwości regenerujące antyoksydacyjne. Zalecany do pielęgnacji wszystkich typów skóry, nawet wrażliwej. Nie zawiera parabenów, Parafiny, sztucznych barwników, alkoholu, konserwantów."
Skład jest bardzo prosty i pewnie można go wykonać samemu jednak wymagało by to zakupu dużej liczby olejków.
:)

5. Masło kakaowe do ciała
Zdjecie z Helfy.pl.
Nadaję się do używania w kuchni ,ale także doskonale sprawdza sie w pielęgnacji ciała i włosów.
Mialam już kiedys masło kakaowe ale było rafinowane, więc nie mialo żadnego zapachu. Narazie używam oleju babasu i masła shea, ale następne w kolejce bedzie to.

Nie są to może jakieś wielkie odkrycia kosmetyczne, jednak bardzo mam ochotę je wypróbować :)
Do zabawy zaprszam wszystkich jeszcze  nie o TAG-owanych :)

Pozdrawiam.



4 komentarze:

  1. super blog, że też dopiero teraz na niego trafiłam... dodaję do listy i biorę się za czytanie

    a zakup kremiku przez zielonego koszyczka też chodzi mi po głowie, eh gdyby nie ta cena to już bym go miała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo za miłe słowa :)

      mi własnie ta cena troszke też przeszkadza, ale pewnie i tak wkrótce się skuszę :)

      Usuń
  2. Widzę, że na kremy Gaia zielony koszyczek zainteresowała sporo osób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanką opalania nie jestem, ale na olejek, który nada ładny kolorty skórze to także bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń